Thursday, January 19, 2006

Kiss Goodbye

Just when I thought that 王力宏 could never hope to do better than Forever Love, he goes ahead and outdoes himself on 'Kiss Goodbye'. I've been playing this song on the iPod almost non stop and I'm itching for a KTV session. Any takers for KTV? Am hoping to go on either Mon or Tues of the CNY hols. Quick quick let me know. I book the room and then we split the cost.



Baby不要再哭泣 这一幕多么熟悉 
紧握着你的手彼此都舍不得分离
每一次想开口 但不如保持安静 
给我一分钟专心好好欣赏你的美

幸福搭配悲伤 同时在我心交叉 
挫折的眼泪不能测试爱的重量
付出的爱收不回 还欠你的我不能给 
别把我心也带走去跟随

每一次和你分开 深深地被你打败
每一次放弃你的温柔 痛苦难以释怀
每一次和你分开 每一次Kiss You Goodbye
爱情的滋味此刻我终于最明白

幸福搭配悲芊 同时在我心交叉 
挫折的眼泪不能测试爱的重量
付出的爱收不回 但欠你的我不能给 
我才明白爱最真实的滋味

Really damn nice. If he keeps coming up with classics like this, it'll be no time before he can take over 张学友 as the resident 情歌天王.
SOLID!


PS Linda 姐姐,你的办法真的行。我终于可以用华语blog了!Angel, paiseh but 你的办法行不通